Nog ruim een week te gaan! - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu Nog ruim een week te gaan! - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu

Nog ruim een week te gaan!

Blijf op de hoogte en volg Heidi

28 September 2012 | Italië, Rome

Na een heel mooi seizoen zijn we bijna klaar op de camping,morgen gaan de laatste 2 families weg en is het bij "Vacansoleil"gedaan met de gasten.Er zijn al veel organisaties dicht dat wil zeggen dat er ook steeds minder mensen hier aan het werk zijn,de camping zelf gaat op 8 oktober dicht en dan zijn wij ook klaar.Het weer zit gelukkig mee,alhoewel we de afgelopen week wel een paar flinke regenbuien hebben gehad,blijft de temperatuur nog steeds erg lekker overdag zo'n graag of 25 en s'nachts is het rond de 18 graden.De meeste tenten zijn nu ingepakt dat wil zeggen dat we de inventaris opgeruimd hebben,bedden uitelkaar hebben gehaald en het tuinmeubilair hebben binnengezet!Samen erg veel werk maar we lopen op schema,20 tenten en 50 mobiles is best veel samen,maar 8 oktober hebben we vakantie en gaan we genieten van een heerlijk weekje in de thermen van Langenfeld in Oostenrijk,voor de nieuwsgierigen even kijken op www.aqua-dome.at supermooi daar!
Volgende week komen vrienden op bezoek en gaan we gezellig naar de wijnfeesten van Bardolino. . .
Fijn weekend,Corne en Heidi.

• 28 September 2012 - 22:26

Eveline:

Ha, weer een reisverslag :-) Zoals ik al zei, heerlijk hoor, nog maar een week!! Jullie zullen wel aan het aftellen zijn! Geniet er toch nog even van, van de laatste dagen bella Italia! En veel plezier volgende week met jullie vrienden en bij de wijnfeesten van Bardolino!

Groetjes, Eveline

• 29 September 2012 - 14:03

Ht.rokx:

dag heidi en corne, na alle verslagen te hebben gelezen hebben jullie wel een heel fijn sezoen gehad ik wens jullie noch een paar dagen mooie vacantie en tot het volgend jaar weer groetjes uit maastricht van dorus hoj

• 29 September 2012 - 19:43

Denise En Peter:

Hey hallo, Van de ene kant is het heerlijk te weten dat jullie vakantie bijna begint. Van de andere kant lezen we dan geen reisverslag meer van jullie. Steeds als er een nieuw verslag is, lezen we dat met veel plezier. Nog steeds denken we met heel veel plezier terug aan die fijne tijd bij jullie op de camping. Komen jullie volgend seizoen terug op Cisano/San Vito? Wij wensen jullie nog fijne dagen daar. Een fleurige groet, Denise en Peter

• 29 September 2012 - 20:10

Bob En San:

Nog even doorbijten en dan verdiende vakantie. Wij gaan jullie rubriek missen hoor. We hopen af en toe eens een mailtje van jullie te krijgen.
    Groetjes vanuit Belgie.

Verslag uit: Italië, Rome

Op camping "Cisano/San Vito"

15 Oktober 2012

Thuis!!!!

11 Oktober 2012

Bijna thuis!

07 Oktober 2012

Klaar!!!!

28 September 2012

Nog ruim een week te gaan!

16 September 2012

Einde in zicht!
Heidi

Hallo,wij zijn Corne en Heidi en gaan op 25 maart 2012 weer naar Italie. Om daar wederom op camping San Vito/Cisano aan het gardameer te werken.Wij zijn daar gastheer en gastvrouw,en zorgen ervoor dat het onze gasten aan niets ontbreekt!Ook naar de camping waar wij werken??Kijk dan snel op www.vacansoleil.com en wie weet tot van de zomer op de camping!

Actief sinds 22 Maart 2011