Thuis!!!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu Thuis!!!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu

Thuis!!!!

Blijf op de hoogte en volg Heidi

15 Oktober 2012 | Italië, Rome

Na een paar heerlijke dagen in Oostenrijk zijn we afgelopen vrijdag weer thuisgekomen,heerlijk gerelaxt in de aquadome in Langenfeld,lekker uitgerust en bijgekomen. . . En wat kan een mens blij worden van alle luxe om zich heen,eigen douche,bad,bed,wasmachine en niet te vergeten de vaatwasser haha. . . wat toch voor de meeste mensen de gewoonste zaak van de wereld is. . Dus op en top genieten hier thuis!
We willen iedereen bedanken voor alle leuke berichten die jullie met zijn allen op deze blog hebben geplaatst,en dan een speciaal "applausje" voor Eveline die toch altijd als eerste erbij was om een bericht te plaatsen,erg leuk!
Wie weet tot volgend jaar!
Ciao en bedankt Corne en Heidi.

• 15 Oktober 2012 - 11:29

Eveline:

Voel me vereerd :-) Maar altijd met veel plezier gedaan hoor!! Fijn dat jullie weer helemaal heelhuids thuis zijn gekomen.

Hoop jullie volgend jaar weer op Cisano te zien, en wellicht nog een keer in Nederland!

Liefs, Eveline

• 15 Oktober 2012 - 19:46

Denise En Peter:

Fijn te lezen dat jullie enkele dagen hebben genoten in Oostenrijk. Wij zijn blij dat jullie een behouden thuiskomst hebben en ja die "luxe"thuis is inderdaad heerlijk. Wij hopen van harte tot ziens!!!!
    Een fleurige groet, Denise en Peter

• 15 Oktober 2012 - 22:36

Hoi heidi en Corné,

Welkom thuis. We willen jullie nog onwijs bedanken voor de gezellige 2 weken, die wij als jullie buren mochten meemaken. Volgens jullie, de gezelligste buren ooit hahaha. Lekker even aan de borrel en naar de boeien zwemmen hahaha. Het was toppie!!!!
    En nog lekker van de Beemsterkaas genoten?? We wensen jullie heel veel geluk met elkaar en misschien nog eens tot ooit....

Dikke knuf van René Kika Rody Shelly
    Lambert Tanja Thomas Sanne
    uit de Beemster.....

• 16 Oktober 2012 - 07:54

Eveline:

en dat je dan zo die je jaren welkom thuis wordt geheten, zegt ook wel weer genoeg over jullie he :)

• 17 Oktober 2012 - 16:40

Ht. Rokx:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen, en nu een beetje uit rusten,dat zal wel moeilijk zijn en hopelijk het volgend jaar tot weerziens in isamar hoy dorus

Verslag uit: Italië, Rome

Op camping "Cisano/San Vito"

15 Oktober 2012

Thuis!!!!

11 Oktober 2012

Bijna thuis!

07 Oktober 2012

Klaar!!!!

28 September 2012

Nog ruim een week te gaan!

16 September 2012

Einde in zicht!
Heidi

Hallo,wij zijn Corne en Heidi en gaan op 25 maart 2012 weer naar Italie. Om daar wederom op camping San Vito/Cisano aan het gardameer te werken.Wij zijn daar gastheer en gastvrouw,en zorgen ervoor dat het onze gasten aan niets ontbreekt!Ook naar de camping waar wij werken??Kijk dan snel op www.vacansoleil.com en wie weet tot van de zomer op de camping!

Actief sinds 22 Maart 2011