Prachtig vakantieweer! - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu Prachtig vakantieweer! - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu

Prachtig vakantieweer!

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

07 Juli 2012 | Italië, Rome

Hallo lieve mensen hier weer een kleine up-date uit Italie.Het weer is bijzonder goed,na al de regen en de kou van maart april en mei heeft het weer zich helemaal hersteld,we hebben elke dag temperaturen tussen de 32 en 38 graden nu.Na nog een keer spuiten op de camping zijn we gelukkig af van de bladluis!Met Corne en de meiden gaat het ook allemaal heel goed,Marloes vorige week een klein ongelukje met de waterfiets,maar na 2 dagen rust was ze weer de oude!Verder wordt het hier steeds drukker,het valt op dat er dit jaar heel veel Denen zijn.Dit weekend zitten we

• 07 Juli 2012 - 12:20

Eveline:

Heerlijk hoor, geniet ervan! En hou het warme weer wel vast he :-)

• 07 Juli 2012 - 17:29

@:

Waar zitten jullie????? hahahaahahaha;))

• 08 Juli 2012 - 12:07

Peter En Denise:

Fijn dat de bladluis weg is, bah vieze plaktroep. Heerlijk die temperaturen. Inmiddels hebben wij vakantie, maar hier regent het :(
    Een fleurige groet, Peter en Denise

Hello
    jenica

( jenicaithamar@yahoo.com )

Verslag uit: Italië, Rome

Op camping "Cisano/San Vito"

15 Oktober 2012

Thuis!!!!

11 Oktober 2012

Bijna thuis!

07 Oktober 2012

Klaar!!!!

28 September 2012

Nog ruim een week te gaan!

16 September 2012

Einde in zicht!
Heidi

Hallo,wij zijn Corne en Heidi en gaan op 25 maart 2012 weer naar Italie. Om daar wederom op camping San Vito/Cisano aan het gardameer te werken.Wij zijn daar gastheer en gastvrouw,en zorgen ervoor dat het onze gasten aan niets ontbreekt!Ook naar de camping waar wij werken??Kijk dan snel op www.vacansoleil.com en wie weet tot van de zomer op de camping!

Actief sinds 22 Maart 2011