Klaar!!!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu Klaar!!!! - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu

Klaar!!!!

Blijf op de hoogte en volg Heidi

07 Oktober 2012 | Italië, Rome

Hallo lieve mensen het einde is in zicht,morgen gaan we weg na een supergoed seizoen van bijna 7 maanden is de vakantie aangebroken,alle 20 tenten ingepakt en alle 50 mobiles winterklaar gemaakt,vandaag de camper al een eind in orde gemaakt voor de reis.
Morgen nog wat administratie en de laatste dingen opruimen. . . . en dan lekker weer rijden met onze camper helemaal zin in,we hebben een fantastische week achter de rug met bezoek van vrienden en de wijnfeesten in Bardolino kon het niet meer stuk,en supermooi weer gehad,hebben zelfs vandaag nog in bikini aan het meer gelegen,en dat op 7 oktober!!!
Morgen gaan we naar Oostenrijk een paar dagen relaxen in de thermen van Langenfeld en dan richting nl. . . nog een paar dagen en dan is deze blog weer ten einde,ik hou jullie deze week nog even op de hoogte van onze reis!
Ciao!!
Corne en heidi

• 08 Oktober 2012 - 00:44

Piet En Annie:

Ik wens jullie een goede reis naar nl.Groetjes piet en annie van wijk

• 08 Oktober 2012 - 14:30

Denise En Peter:

Eindelijk mogen jullie van jullie welverdiende vakantie gaan genieten. Lekker even relaxen. Ook heel fijn te lezen dat jullie een geweldige week achter de rug hebben. Een fleurige groet, Denise en Peter

• 08 Oktober 2012 - 21:07

Prinsesje:

Hey Lieve Heidi en Corne,

Zeven maanden vliegen wel voorbij zeg!
    Geniet van jullie 'echte' vakantie!

Als jullie terug zijn moeten we snel weer is gaan daten:)

Ps: Heidi, heb dankzij je een goede tip van je moeder 4 kasten voor in mn huisje via markplaats gekocht;)

Verslag uit: Italië, Rome

Op camping "Cisano/San Vito"

15 Oktober 2012

Thuis!!!!

11 Oktober 2012

Bijna thuis!

07 Oktober 2012

Klaar!!!!

28 September 2012

Nog ruim een week te gaan!

16 September 2012

Einde in zicht!
Heidi

Hallo,wij zijn Corne en Heidi en gaan op 25 maart 2012 weer naar Italie. Om daar wederom op camping San Vito/Cisano aan het gardameer te werken.Wij zijn daar gastheer en gastvrouw,en zorgen ervoor dat het onze gasten aan niets ontbreekt!Ook naar de camping waar wij werken??Kijk dan snel op www.vacansoleil.com en wie weet tot van de zomer op de camping!

Actief sinds 22 Maart 2011