Weer thuis in het mooie Italie. . - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu Weer thuis in het mooie Italie. . - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu

Weer thuis in het mooie Italie. .

Blijf op de hoogte en volg Heidi

01 Augustus 2012 | Italië, Rome

Na een prachtig afscheid afgelopen vrijdag van de vader van Corne zijn we zondag weer naar Italie gereden,we kunnen terugkijken op een waardig afscheid!
Heerlijk om weer terug te zijn, hier is immers ons werk,maar heel fijn dat we de afgelopen dagen bij de familie konden zijn.

Op de camping is alles goed gegaan Marloes en Sofia hebben het heel goed gedaan met zijn tweetjes,ze hadden elke dag gemiddeld zo'n 6 a 7 aankomsten en dat is wel te doen samen.
Het weer is ontzettend mooi,erg warm,ik was vanmorgen aan het hardlopen en het was om 8 uur al 34 graden!!

Vandaag een dagje vrij geweest,heerlijk aan het meer gelegen,weer een beetje bijbruinen. . de komende weken komen er veel vrienden op bezoek dus al met al ontzettend leuk allemaal.
De camping zit goed vol met allemaal nederlanders op dit moment!

Voor iedereen die nog op vakantie gaat een hele fijne vakantie en tot de volgende keer!

• 01 Augustus 2012 - 18:33

Eveline:

Wat fijn dat het afscheid mooi was.. Wat een onderbreking zeg :-( ik zou duidelijk zeggen, tot zondag!! Heb weet zijn in!

• 03 Augustus 2012 - 09:47

Denise En Peter:

Wat fijn dat jullie met de hele familie een mooi afscheid hebben gerealiseerd. En het is natuurlijk ook super dat het op de camping goed verlopen is. Wij wensen jullie, nogmaals, veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Helaas hebben wij al vakantie gehad en zijn inmiddels weer flink aan het werk. Een bloemrijke groet, Denise en Peter

• 05 Augustus 2012 - 17:30

Jeroen De Bont:

Beste Heidi en Corne,

Allereerst gecondoleerd met Corne zijn vader. Sterkte de komende tijd met dit verlies.
    Ik heb het via via gehoord en ben daardoor op zoek gegaan naar jullie.
    Corne heb ik al jaren niet meer gezien sinds hij uit "Berge" vertrokken is en zou graag via e-mail in kontakt komen met jullie. We zijn tenslotte jaren bevriend geweest en woonden 2 deuren van elkaar!
    Ik hoorde dat jullie een camping beheren in Italie, Leuk!
    Als je wilt, stuur me ff een e-mailtje a.u.b. Dan heb ik ook jullie mail adres.
    Nogmaals sterkte de komende tijd, een goed seizoen toegewenst en de hartelijke groeten vanuit Halsteren! Jeroen de Bont.

• 06 Augustus 2012 - 09:10

Heidi En Corne:

Hoi Jeroen,

Ik kan in jou bericht geen e-mailadres ontdekken dacht dan doe ik het maar zo
    ons e-mailadres is heidi.branderhorst66@gmail.com

Groeten Corne en Heidi
    vanuit Italie

Verslag uit: Italië, Rome

Op camping "Cisano/San Vito"

15 Oktober 2012

Thuis!!!!

11 Oktober 2012

Bijna thuis!

07 Oktober 2012

Klaar!!!!

28 September 2012

Nog ruim een week te gaan!

16 September 2012

Einde in zicht!
Heidi

Hallo,wij zijn Corne en Heidi en gaan op 25 maart 2012 weer naar Italie. Om daar wederom op camping San Vito/Cisano aan het gardameer te werken.Wij zijn daar gastheer en gastvrouw,en zorgen ervoor dat het onze gasten aan niets ontbreekt!Ook naar de camping waar wij werken??Kijk dan snel op www.vacansoleil.com en wie weet tot van de zomer op de camping!

Actief sinds 22 Maart 2011