Einde in zicht! - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu Einde in zicht! - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu

Einde in zicht!

Blijf op de hoogte en volg Heidi

16 September 2012 | Italië, Rome

We zijn druk bezig met het opruimen van de tenten gister zaterdag de laatste drukke dag gehad,9 aankomsten alles goed gegaan!
Er gaan nu elke dag mensen weg maar niet elke dag nieuwe aankomsten dus langzaam aan wordt het steeds stiller hier.Er zijn al organisaties die dicht zijn dus bij ons begint het ook te kriebelen om alles op te ruimen.Vandaag 2 aankomsten morgen 1 dus tijd genoeg om de tenten in te pakken.Het weer is nog steeds goed,lekker zonnetje en een graad of 24 wel koelt het s'nachts lekker af maar dat slaapt dan weer heerlijk.Hebben pech met de auto onze accu is kapot,hebben hem opgeladen maar na 1 keer starten begaf hij het toch,dus nu op zoek naar een Nissan-dealer voor een nieuwe accu.Ach ja kan gebeuren.
Vandaag dus 2 nieuwe aankomsten voor de rest een beetje relaxen dus tenslotte hier ook zondag haha. .
Fijne zondag en tot de volgende keer!
Corne en Heidi

• 16 September 2012 - 12:06

Eveline:

Lekker hoor, nog eventjes! Kan me voorstellen dat het gaat kriebelen als andere organisaties al dicht zijn.

Balen van de nieuwe accu, maar goed dat kan thuis ook gebeuren..

Groetjes!

• 24 September 2012 - 10:52

Pim En Betty:

We zijn ons al aan t verheugen om te komen! Ik dacht dat de wijnproeverijen t weekend waren als wij er zijn . maar vlg een site op internet is dat t eerste weekend van november. Weten jullie dat?
    Zal ik nog wat uit woerkum meebrengen? laat maar weten dan regel ik dat. Wel een fijn idee dat wij een auto meenemen met een goeie accu! Zie je Pim al staan langs de snelweg ! Nou nog een poosje ruimen daar dan kunnen we iets gezelligs gaan doen als wij er zijn. Kus Betty

Verslag uit: Italië, Rome

Op camping "Cisano/San Vito"

15 Oktober 2012

Thuis!!!!

11 Oktober 2012

Bijna thuis!

07 Oktober 2012

Klaar!!!!

28 September 2012

Nog ruim een week te gaan!

16 September 2012

Einde in zicht!
Heidi

Hallo,wij zijn Corne en Heidi en gaan op 25 maart 2012 weer naar Italie. Om daar wederom op camping San Vito/Cisano aan het gardameer te werken.Wij zijn daar gastheer en gastvrouw,en zorgen ervoor dat het onze gasten aan niets ontbreekt!Ook naar de camping waar wij werken??Kijk dan snel op www.vacansoleil.com en wie weet tot van de zomer op de camping!

Actief sinds 22 Maart 2011