Nog een paar weken. . - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu Nog een paar weken. . - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu

Nog een paar weken. .

Blijf op de hoogte en volg Heidi

12 September 2012 | Italië, Rome

We zijn inmiddels al voorzichtig begonnen met de afbouw,er zijn inmiddels een paar tenten leeg die we al kunnen opruimen,we moeten de keukeninventaris inpakken,de bedden uitelkaar halen,koelkast schoon achterlaten etc.De mobiles zijn nog steeds goed bezet,krijgen nog elke dag nieuwe aankomsten.Er zijn organisaties hier die al dicht zijn!
We hebben een heel leuk afscheid gehad van Sofia zijn afgelopen donderdag met een groep gaan eten bij "El Capitelle"heel leuk geweest,maar moeten haar nu wel missen,en dat doen we zeker.We zijn nu samen over en moeten dus ook samen alles doen.Maar dat gaat helemaal goedkomen,afgelopen zaterdag hebben we de drukste dag gehad 25 wisselingen met zijn tweetjes!!
Voor de rest proberen we tussendoor te genieten van al het moois om ons heen,het heerlijke weer,het mooie meer en de geweldige stadjes in de buurt. . . Op dit moment is het een beetje slecht weer vandaag veel regen morgen ook nog wat maar dan weer oke. . .
Liefs Corne en Heidi

• 12 September 2012 - 22:11

Eveline:

Zo he, de eerste tenten alweer opruimen, wat is het dan toch hard gegaan zeg! Heb er alle vertrouwen in dat het jullie met zijn tweetjes helemaal gaat lukken!

Geniet nog van de laatste weken!

Liefs Eveline

• 12 September 2012 - 22:12

Eveline:

Geniet nog van de laatste weken!

Liefs Eveline

• 13 September 2012 - 17:15

Prinsesje:

Jeetje de tijd vliegt echt! Geniet daar nog samen van de laatste weken:) liefs xx uit Turkije

Verslag uit: Italië, Rome

Op camping "Cisano/San Vito"

15 Oktober 2012

Thuis!!!!

11 Oktober 2012

Bijna thuis!

07 Oktober 2012

Klaar!!!!

28 September 2012

Nog ruim een week te gaan!

16 September 2012

Einde in zicht!
Heidi

Hallo,wij zijn Corne en Heidi en gaan op 25 maart 2012 weer naar Italie. Om daar wederom op camping San Vito/Cisano aan het gardameer te werken.Wij zijn daar gastheer en gastvrouw,en zorgen ervoor dat het onze gasten aan niets ontbreekt!Ook naar de camping waar wij werken??Kijk dan snel op www.vacansoleil.com en wie weet tot van de zomer op de camping!

Actief sinds 22 Maart 2011