Alles goed op de camping. . . - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu Alles goed op de camping. . . - Reisverslag uit Rome, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu

Alles goed op de camping. . .

Blijf op de hoogte en volg Heidi

13 Augustus 2012 | Italië, Rome

Het gaat allemaal erg goed hier op camping "Cisano/San Vito,we zitten nog steeds helemaal vol 50 mobiles en 20 tenten,weinig tot geen problemen,de zon schijnt van s'morgens vroeg tot s'avonds laat. . wel een uur eerder donker hier,het begint hier om 21.00 uur al te schemeren.Maar dat is weer mooi voor het vuurwerk dat elke week wel ergens hier in de buurt wordt gehouden.
Woensdag 15 augustus is het hier een feestdag "Ferragusto"de hemelvaart in nl.Dan worden er overal feesten georganiseerd en is er op veel plaatsen "live"muziek. . al met al heel gezellig.
We hebben de afgelopen week leuke dagen gehad met vrienden,vorige week zijn we op "Bella Italia"geweest bij Peter en Irma,en we zijn we een dagje gaan varen met Kees en Anja,ook erg leuk en gezellig gehad.Nu zijn er hier op de camping ook vrienden,heerlijk om zoveel lieve mensen om je heen te hebben.
Ja het seizoen schiet al op,over ruim 4 weken gaan de eerste accommodaties al dicht. . . gaat ineens erg snel allemaal!
Maar gelukkig hebben we het nog erg naar ons zin,ook met de collega's gaat alles goed.Sofia haar stage is ook bijna voorbij,eind augustus zit het erop voor haar!
Dit was weer een kleine up-date van onze avonturen op de camping!
Tot de volgende keer
Ciao!

• 14 Augustus 2012 - 20:24

Denise En Peter:

Met plezier hebben we weer jullie up-date gelezen. Wat heerlijk dat alles goed gaat. Hier, in het zuiden, zit de vakantie er weer op. De basisschool is weer begonnen. Nu kan het "gewone" leven weer beginnen. Het is fijn te lezen dat jullie regelmatig lieve mensen om jullie heen hebben. Een fleurige groet, Denise en Peter

• 15 Augustus 2012 - 16:51

Tanja:

Hoi hoi,

Alles goed daar,het weer nog steeds lekker?
    En hebben jullie nog gezellige buren terug gekregen na ons vertrek:-)

Groetjes Tanja
    Beemsterkaas he:-)

• 24 Augustus 2012 - 11:03

Eveline:

kijk, nu weet ik eindelijk waar de feestdag goed voor was :-)

nog even en het zit er voor jullie alweer op!

Verslag uit: Italië, Rome

Op camping "Cisano/San Vito"

15 Oktober 2012

Thuis!!!!

11 Oktober 2012

Bijna thuis!

07 Oktober 2012

Klaar!!!!

28 September 2012

Nog ruim een week te gaan!

16 September 2012

Einde in zicht!
Heidi

Hallo,wij zijn Corne en Heidi en gaan op 25 maart 2012 weer naar Italie. Om daar wederom op camping San Vito/Cisano aan het gardameer te werken.Wij zijn daar gastheer en gastvrouw,en zorgen ervoor dat het onze gasten aan niets ontbreekt!Ook naar de camping waar wij werken??Kijk dan snel op www.vacansoleil.com en wie weet tot van de zomer op de camping!

Actief sinds 22 Maart 2011